Klacht
Verbeteringen/Klachten
De Jong Orthopedie streeft naar een 100% klanttevredenheid.
Het kan zijn dat u een klacht heeft over onze dienstverlening of over een geleverd of te leveren hulpmiddel. Wij stellen het op prijs dat u contact opneemt met de desbetreffende medewerk(st)er en samen tot een juiste oplossing komt.
Geeft dit geen of naar uw mening onvoldoende resultaat, dan kunt u een klacht indienen.
Klachten procedure:
- Meldt uw klacht in eerste instantie schriftelijk of per e-mail bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. aan.
- Wij streven ernaar om u klacht binnen vijf werkdagen in behandeling te nemen.
- Komen we er niet gezamenlijk uit dan kunt u de klacht indienen via de klachtenrcommissie van NVOS-Orthobanda.
We streven ernaar om een klacht binnen maximaal zes weken na een schriftelijke melding volledig en naar tevredenheid te hebben afgehandeld. Mocht dat naar uw mening toch niet het geval zijn, dan kunt u zich wenden tot de klachtencommissie van NVOS-Orthobanda, waar wij bij aangesloten zijn.
Wij wijzen de klacht af, indien:
- de klacht buiten de verantwoordelijkheid van De Jong Orthopedie valt.
- de klacht niet schriftelijke en/of anoniem is ingediend.
- de leverdatum van het geleverde hulpmiddel en het indienen van de klacht langer dan drie maanden is.